Identyfikacja wizualna Podstawowym determinantem kreowania każdej marki czy produktu stworzenie wraz z nim oczekiwanego wizerunku. W tym celu, od samego początku powstawania marki czy też indywidualnego produktu, opracowuje się podstawy identyfikacji wizualnej. W dalszych krokach jednolita identyfikacja wizualna będzie zapewniać rozpoznawalność, bezpieczeństwo oraz spójność postrzegania produktu lub firmy.
Przykład identyfikacji wizualnej vacationcenter.pl
Identyfikacja wizualna wykonana dla VACATIONCENTER.PL Zawartość
Przykład identyfikacji wizualnej Pałac Saturna
Projekt przewodnika marki wykonany dla Pałac Saturna/Termy rzumskie Zawartość
Identyfikacja wizualna Profit Partner
Projekt identyfikacji wizualnej Profit-Partner Zawartość
Identyfikacja wizualna SGG - Śląska Grupa Geodezyjna
Przewodnik identyfikacji wizualnej firmy SGG Zawartość
Przykład identyfikacji wizualnej SIMPLEX
Projekt przewodnika marki wykonanyfirmy SIMPLEX Zawartość
przykład identyfikacji wizualnej xc.com.pl
Identyfikacja wizualna dla firmy X-COM Zawartość
Przykład identyfikacji firmy JANUS - obrabiarki.biz.pl
Na zlecenie Firmy JANUS wykonano redesign znaku firmowego oraz zaprojektowano przewodnik identyfikacji marki Zawartość
. |